Üzleti/kereskedelmi stratégia kidolgozása, termékpozícionálás
Az eredmény maximalizálása érdekében ismernünk kell az értékesíteni kívánt termék vagy szolgáltatás magyar piacának sajátosságait. Ezért a következő lépéseket tesszük:
Piackutatás
Versenytárs elemzés
Árösszehasonlítás
Üzleti terv készítése
Az értékesítési stratégia megválasztása
Engedélyek beszerzése, jogi háttér feltárása, biztosítása
Marketing beszéd az ügyfél számára


Vállalkozásfejlesztés, üzemeltetés
A piac feltérképezése, az üzleti modell és az értékesítési terv kiválasztása után az ügyfélszerzésre és a meglévő ügyfelek hatékonyságának növelésére helyezzük a hangsúlyt.
A potenciális B2B partnerek azonosítása (disztribútorok, kiskereskedelmi hálózatok stb.)
Új szerződések a B2B szegmensben
Kulcsszámla kezelése – dedikált képviselővel
Éves, negyedéves, havi célok kitűzése és végrehajtása
Éves tárgyalások lefolytatása
Promóciók, különleges ajánlatok kidolgozása és megvalósítása
Termékfejlesztés, új termékek bevezetése
Képviselet ipari konferenciákon
Digitális marketing
Weboldalfejlesztés
Web design
Közösségi média kampányok (Facebook, TikTok, Instagram)
Közkapcsolatok
SEO, Adwords
Online hirdetés
Reklámok gyártása


Projekt Menedzsment
We undertake the complete management of Hungarian or international projects for our contracted partners
