top of page

Üzleti/kereskedelmi stratégia kidolgozása, termékpozícionálás

 

Az eredmény maximalizálása érdekében ismernünk kell az értékesíteni kívánt termék vagy szolgáltatás magyar piacának sajátosságait. Ezért a következő lépéseket tesszük:

Piackutatás
Versenytárs elemzés
Árösszehasonlítás
Üzleti terv készítése
Az értékesítési stratégia megválasztása
Engedélyek beszerzése, jogi háttér feltárása, biztosítása
Marketing beszéd az ügyfél számára

Graph
Tőzsdei diagram

Vállalkozásfejlesztés, üzemeltetés

A piac feltérképezése, az üzleti modell és az értékesítési terv kiválasztása után az ügyfélszerzésre és a meglévő ügyfelek hatékonyságának növelésére helyezzük a hangsúlyt.

A potenciális B2B partnerek azonosítása (disztribútorok, kiskereskedelmi hálózatok stb.)

Új szerződések a B2B szegmensben

Kulcsszámla kezelése – dedikált képviselővel

Éves, negyedéves, havi célok kitűzése és végrehajtása

Éves tárgyalások lefolytatása

Promóciók, különleges ajánlatok kidolgozása és megvalósítása

Termékfejlesztés, új termékek bevezetése

Képviselet ipari konferenciákon

Digitális marketing

Weboldalfejlesztés

Web design

Közösségi média kampányok (Facebook, TikTok, Instagram)

Közkapcsolatok

SEO, Adwords

Online hirdetés

Reklámok gyártása

Digitális közösségi média
P1013570-Enhanced-NR.jpg

Projekt Menedzsment

We undertake the complete management of Hungarian or international projects for our contracted partners

Megvalósíthatósági tanulmány
Projekt előkészítés
Munkamenet végrehajtás

bottom of page